Bestellen
Hoe artikelen kosteloos retourneren?
1. Stuur ons een mail met als onderwerp "Retour" naar info@smileytoys.be en geef aan welk artikel(en) u wilt retour zenden
2. Wij maken dan een retourlabel aan
3. Wij versturen het retourlabel naar uw mailbox
4. U kan het dan in de originele doos of envelop inpakken of u kiest zelf een passende doos of envelop. Gelieve alles in de originele verpakking te laten.
5. U plakt het retourlabel op de doos of envelop
6. U kunt kiezen voor een cadeaubon ter waarde van het aangekochte product of we storten het geld terug.
Wij bieden kosteloos retourneren aan voor bijna heel ons assortiment. Alleen boeken, wenskaarten, verzamelkaarten of afgeprijsde artikelen vallen niet onder deze voorwaarden.
Wat moet ik doen met een defect artikel? Of als er iets ontbreekt?
• Maak een video of neem foto's van het defect artikel of van wat er juist ontbreekt.
• Stuur ons een mail met als onderwerp "Defect of stuk ontbreekt" naar info@smileytoys.be
• Voeg zeker de video of foto's toe aan de bijlage en beschrijf wat het probleem is of wat er ontbreekt.
• Vergeet ook zeker uw aankoopbewijs niet toe te voegen als bijlage
Vanaf dan doen wij al het volgende:
• Wij nemen contact op met onze leverancier en zoeken samen naar een oplossing
• In de meeste gevallen zal u kosteloos een nieuw artikel krijgen
• Wij zullen met u openlijk communiceren als wij info hebben ontvangen van onze leverancier
Hoe komt het dat een zending soms in twee dozen aankomt?
Bijna al onze artikelen komen van bij de leverancier en worden door onze leverancier rechtstreeks naar jou thuis verzonden. Zo kan het zijn dat je artikelen besteld die van een andere leverancier komt. Om die redenen kan het zijn dat je bestelling gesplits is en dus in twee dozen of verschillende zendingen verzonden worden.
Voorlopig hebben wij twee leveranciers. Voor speelgoed hebben wij één algemene leverancier. Voor zwembaden, jacuzzi's, zwembadaccessoires, zwembadonderhoud, boten en kayaks hebben wij een andere leverancier. Deze leverancier is ook tevens diegene die ook op zaterdag kan leveren.
Verder probeer ik zelf via Smiley Toys meer en meer artikelen zelf aan te kopen en deze zelf te verzenden. Voor deze artikelen zijn ophalingen ook mogelijk.
Waarom werken wij met backorders?
Wij werken met backorders omdat het risico voor mij financieel te groot is om een grote voorraad in te slaan. Tevens heb ik ook geen magazijn tot mijn beschikking. Ik heb een overéénkomst met mijn leverancier dat ik backorders kan en mag aanvaarden.
Dat wil concreet zeggen dat je bij mij het artikel besteld en dat zal automatisch doorgegeven worden aan mijn leverancier. Waarop hij op zijn beurt het besteld bij de fabrikant. Zodra mijn leverancier het artikel in het magazijn heeft zal het rechtstreeks van bij mijn leverancier verzonden worden. De gemiddelde wachttijd voor backorders is 2 á 3 werkdagen. Maar ik kan wel garanderen dat éénmaal het artikel verzonden is dat het de volgende dag al in huis is. Tenzij het op vrijdag verzonden is dan zal het pas maandag geleverd worden.
Als Smiley Toys een groter succes gaat worden en blijft groeien. Wil ik in de toekomst mijn eigen magazijn huren zodat ik zelf voorraad kan beginnen in te slaan. Alleen heb ik nu niet de financiële middelen om dit te bekostigen en wil ik mij vooral focussen op de naambekendheid van Smiley Toys en om kinderarmoede te behelpen en in kaart te brengen.
Wat zijn de levertijden?
- Direct leverbaar = voor 16 u besteld, morgen in huis
- Zaterdag levering = voor 16 u besteld, morgen in huis. Ook op zaterdagen indien voor 16u besteld op vrijdag.
- Backorders: dit kan verschillen naargelang het artikel. Normaal staat er bij elk artikel hoe lang het precies duurt.
- Ophaling mogelijk: dit is enkele mogelijk bij de artikelen waarbij het expliciet bij staat. Indien je deze dan mengt met backorders of direct leverbare artikelen of waarbij het niet bijstaat zal dit niet het geval zijn. Koop je alleen artikelen waarbij het expliciet bijstaat dan is ophaling zeker een mogelijkheid.
Deze kan je dan ophalen op het volgend adres:
Tulpenstraat 49
2223 Schriek
BELANGRIJK: wanneer je backorders mengt met direct leverbaar zal heel de bestelling langer duren.
Je bestelling zal dan pas verzonden worden als de gehele bestelling compleet is.
Wat gebeurd er als ik backorders meng met meteen verzendklaar artikelen?
Wanneer je backorder artikelen gaat mengen met meteen verzendklaar artikelen. Dan zal mijn leverancier wachten tot dat heel de bestelling beschikbaar is voordat het verzonden zal worden.
Als het gaat om een backorder dan zal dat bij elk product duidelijk vermeld staan.
Goede doelen
Wat zit er in een verjaardagspakket?
- Nieuw actueel speelgoed ter waarde van 25 euro
- Cakemix met glazuur
- Limonadesiroop
- Bordjes, bekers & servetten
- Ballonnen, party popper & kaarsjes
- Snoepgoed voor het kind zelf & klasgenootjes, juf of meester
- Verjaardagskaart met een persoonlijke boodschap
Ik ben een organisatie, school, bedrijf of ik wil zelf een actie uitwerken. Kan dit?
Wil je samen een actie op poten zetten. Wij helpen graag! Mail naar ons via info@smileytoys.be
Wat gebeurd er eigenlijk met mijn geld donatie?
Elke donatie zal voor de 100% gebruikt worden om het initiatief rondom de verjaardagspakketten te verwezenlijken.
Wat gebeurd er met mijn fooi?
Aan de kassa kan je ook als je dat wil een geld fooi geven. Al de fooien die wij ontvangen zullen ook gebruikt worden voor de verjaardagspakketten.
Waarom gaan er alleen maar nieuwe cadeautjes in een verjaardagsbox?
Er gaan alleen nieuwe cadeautjes in de verjaardagsboxen omdat de kinderen die de box krijgen al vaak tweedehands krijgen en wij hen op hun verjaardag graag iets nieuws willen geven.
Ik wil een actie starten/geld ophalen, kan dat?
Natuurlijk kan dat! Fantastisch dat je ons wilt helpen! Wil je een actie starten/geld ophalen stuur ons dan een mail op info@smileytoys.be. Wij helpen je dan graag verder.
Hoe kan ik geld doneren?
Je kan winkelen in onze speciale verjaardagswinkel hier kan je zel kiezen wat en hoeveel je wilt doneren. Alle donaties groot of klein zijn welkom!
Ik wil als bedrijf spullen schenken voor in de verjaardagspakketten. Of wil partner worden in dit initiatief... Kan dat?
Ja dat kan zeker voor een samenwerking mag je ons zeker contacteren op onze mail info@smileytoys.be. Wij zullen de aanvraag met aandacht bekijken. Indien wij met jullie in zee gaan dan zal ook jullie naam vernoemd worden op onze webshop, sociale media en dergelijke als partner in dit initiatief.