VANAF 50 EURO GRATIS VERZENDING

VOOR 16U BESTELD = MORGEN IN HUIS (KAN AFWIJKEN) MEER INFO LEVERTIJDEN

Bestellen

Hoe artikelen kosteloos retourneren?

1. Stuur ons een mail met als onderwerp "Retour" naar info@smileytoys.be en geef aan welk artikel(en) u wilt retour zenden

2. Wij maken dan een retourlabel aan

3. Wij versturen het retourlabel naar uw mailbox

4. U kan het dan in de originele doos of envelop inpakken of u kiest zelf een passende doos of envelop. Gelieve alles in de originele verpakking te laten.

5. U plakt het retourlabel op de doos of envelop 

6. U kunt kiezen voor een cadeaubon ter waarde van het aangekochte product of we storten het geld terug.

Wij bieden kosteloos retourneren aan voor bijna heel ons assortiment. Alleen boeken, wenskaarten, verzamelkaarten of afgeprijsde artikelen vallen niet onder deze voorwaarden.

Wat moet ik doen met een defect artikel? Of als er iets ontbreekt?

• Maak een video of neem foto's van het defect artikel of van wat er juist ontbreekt. 

• Stuur ons een mail met als onderwerp "Defect of stuk ontbreekt" naar info@smileytoys.be

• Voeg zeker de video of foto's toe aan de bijlage en beschrijf wat het probleem is of wat er ontbreekt.

• Vergeet ook zeker uw aankoopbewijs niet toe te voegen als bijlage

Vanaf dan doen wij al het volgende:

• Wij nemen contact op met onze leverancier en zoeken samen naar een oplossing

• In de meeste gevallen zal u kosteloos een nieuw artikel krijgen

• Wij zullen met u openlijk communiceren als wij info hebben ontvangen van onze leverancier

Hoe komt het dat een zending soms in twee dozen aankomt?

Bijna al onze artikelen komen van bij de leverancier en worden door onze leverancier rechtstreeks naar jou thuis verzonden. Zo kan het zijn dat je artikelen besteld die van een andere leverancier komt. Om die redenen kan het zijn dat je bestelling gesplits is en dus in twee dozen of verschillende zendingen verzonden worden.

Voorlopig hebben wij twee leveranciers. Voor speelgoed hebben wij één algemene leverancier. Voor zwembaden, jacuzzi's, zwembadaccessoires, zwembadonderhoud, boten en kayaks hebben wij een andere leverancier. Deze leverancier is ook tevens diegene die ook op zaterdag kan leveren.

Verder probeer ik zelf via Smiley Toys meer en meer artikelen zelf aan te kopen en deze zelf te verzenden. Voor deze artikelen zijn ophalingen ook mogelijk.

Waarom werken wij met backorders?

Wij werken met backorders omdat het risico voor mij financieel te groot is om een grote voorraad in te slaan. Tevens heb ik ook geen magazijn tot mijn beschikking. Ik heb een overéénkomst met mijn leverancier dat ik backorders kan en mag aanvaarden. 

Dat wil concreet zeggen dat je bij mij het artikel besteld en dat zal automatisch doorgegeven worden aan mijn leverancier. Waarop hij op zijn beurt het besteld bij de fabrikant. Zodra mijn leverancier het artikel in het magazijn heeft zal het rechtstreeks van bij mijn leverancier verzonden worden. De gemiddelde wachttijd voor backorders is 2 á 3 werkdagen. Maar ik kan wel garanderen dat éénmaal het artikel verzonden is dat het de volgende dag al in huis is. Tenzij het op vrijdag verzonden is dan zal het pas maandag geleverd worden.

Als Smiley Toys een groter succes gaat worden en blijft groeien. Wil ik in de toekomst mijn eigen magazijn huren zodat ik zelf voorraad kan beginnen in te slaan. Alleen heb ik nu niet de financiële middelen om dit te bekostigen en wil ik mij vooral focussen op de naambekendheid van Smiley Toys en om kinderarmoede te behelpen en in kaart te brengen.

Wat zijn de levertijden?
  • Direct leverbaar = voor 16 u besteld, morgen in huis
  • Zaterdag levering = voor 16 u besteld, morgen in huis. Ook op zaterdagen indien voor 16u besteld op vrijdag.
  • Backorders: dit kan verschillen naargelang het artikel. Normaal staat er bij elk artikel hoe lang het precies duurt.
  • Ophaling mogelijk: dit is enkele mogelijk bij de artikelen waarbij het expliciet bij staat. Indien je deze dan mengt met backorders of direct leverbare artikelen of waarbij het niet bijstaat zal dit niet het geval zijn. Koop je alleen artikelen waarbij het expliciet bijstaat dan is ophaling zeker een mogelijkheid.

Deze kan je dan ophalen op het volgend adres:

Tulpenstraat 49

2223 Schriek

BELANGRIJK: wanneer je backorders mengt met direct leverbaar zal heel de bestelling langer duren.

Je bestelling zal dan pas verzonden worden als de gehele bestelling compleet is.

Wat gebeurd er als ik backorders meng met meteen verzendklaar artikelen?

Wanneer je backorder artikelen gaat mengen met meteen verzendklaar artikelen. Dan zal mijn leverancier wachten tot dat heel de bestelling beschikbaar is voordat het verzonden zal worden. 

Als het gaat om een backorder dan zal dat bij elk product duidelijk vermeld staan.

Meer info over gratis smiley toys pen bij je eerste bestelling

Wanneer je voor het eerste besteld zal ik achteraf in de meeste gevallen afzonderlijk een Smiley Toys pen naar je toe sturen. Dit als een dankjewel om bij ons te bestellen. Dit zal ik doen zolang dat er voorraad voorhanden is.

Indien je in het verleden al eens besteld had bij Smiley Toys dan zal je deze pen ook gratis ontvangen op je eerst volgende bestelling.

Goede doelen

Hoe kan ik tweedehands speelgoed doneren?

Je mag mij altijd contacteren via mail, chat of via de sociale media kanalen.

Ik ben een organisatie of een school en wil samenwerken. Kan dit?

Ja wij Smiley Toys staan er voor open om op verschillende gebieden te helpen. Want ook binnen de schoolmuren is armoede aanwezig. Ben jij een organisatie, OCMW of CAW en hebben jullie een project of willen jullie een project opstarten in samenwerking met Smiley Toys rond kinderarmoede. Of zie je tweedehandsspeelgoed via onze site dat jij als organisatie een nieuw leven kan geven. Dan schenken wij dat speelgoed gratis aan de organisatie. Contacteer mij dan want als wij met Smiley Toys kinderen een glimlach op hun gezicht kunnen toveren dan willen wij daar graag ons steentje bij bij dragen.

Wat gebeurd er eigenlijk met mijn geld donatie?

Wanneer je geld doneert aan ons dan zal Smiley Toys het volledige bedrag wegschenken in de vorm van een speelgoed kadobon op deze manier kan een Pelicanokind zelf een nieuw stuk speelgoed uitkiezen.

Wat gebeurd er met mijn fooi?

Aan de kassa kan je ook als je dat wil een geld fooi geven. Al de fooien die wij ontvangen zullen ook rechtstreeks overgemaakt worden naar Stichting Pelicano.